Monday, February 22, 2010

Chemical Peeling

Aritu aku bace kat suratkhabar ade org wat "chemical peeling" untuk membuang sel kulit mati.So bile sel kulit mati da takde so muke kite secara automatik tiada jerawat dan lubang lubang itam.Lepas bace tue semangat aku berkobar kobar nak wat chemical peeling yerla nak hapuskan jeragat-jeragat punye pasal.Tapi setelah aku cari kat internet rupanya chemical peeling ni berbahaya giler.Ramai org kate lepas buat chemical peeling kulit muke dierorg rase cam terbakar.Pergh bahaya siut.Lagi satu proses chemical peeling ni menipiskan kulit muka so bile kulit muke da nipis memang bahaya gilerla.Jerawat dan segala anasir anasir tak baik boleh mendatangi wajah kite.Setelah membaca pelbagai cerita seram,disusuli dengan gambo-gambo yang menakutkan aku terus membatalkan niat nak buat chemical peeling.Nasib baik aku cek kat tenet dulu hoho....

0 comments:

Post a Comment