Sunday, February 7, 2010

7h Feb 2010

Hari ini aku keluar beramai ramai dengan kawan kawanku ke Sunway Pyramid.Memang best giler.Macam-macam aktiviti yang kiterorg buat.Diantaranya pergi makan ramai ramai,lepas tue pergi karaoke kat ampsquare,disebabkan aku tak pandai menyanyi,aku just join part nyanyi yang ramai ramai.Memang meriah giler kalau keluar ramai ramai.Macam macam gelagat.Lepas tue kiterorg ramai ramai tengok citer avatar sebab ade yang kate citer tue best giler...aha...kiterorg bukan tengok avatar biasa..kiterorg tengok yang 3d syiok woo..

Citer die best giler,cukup gabungan diantara babak aksi,percintaan,perpaduan,kesedihan,tidak mudah mengalah dan melakukan perkara yang tidak dapat dibayangkan.Citer tue memang best dan aku tak kisah untuk menontonnya lagi sekali.Aku ingat nak tengok lagi ah sape nak ikut aku?hehe

2 comments:

Anonymous said...

nK ItUt mAx!

maxgamer said...

jom snow bile nak gie?ehehe

Post a Comment