Tuesday, August 10, 2010

Semalam.........

Ngantuk giler

aku dah beberapa hari tak cukup tido,pestu semalam,aku rase macam nak balik umah je tido.Aku rasa masa aku buat keje tu ngantuk giler.Rase macam di awang-awangan.Aku tak tahan,aku tido masa Kak Zah keluar beli makanan.Mase kak Zah balik,die nampak aku tido,kantoila plak haha.Lepas bangun,aku makan makanan yang Kak Zah belikan untuk satu department.Lepas tu shahrir call,suh naik atas.Aku cakap aku tengah makan,so tak dapatla aku naik atas.Abes jer makan aku tros naik atas,tapi shahrir dah keluar plak.Aku turun balik dan join Kak Ayu dan Kak Sue borak.Kemudian aku sambong tido balik ehehe.



Confirmation Letter

semalam k.ebby suh aku paskan confirmation letter kat azuad.Kejap je kan mase berlalu?pejam celik,pejam celik kejap je azuad da confirm huhu.Aku tak sabo sabo nak confirm gak.Tapi aku kenala rajin bekerja sket,baru cepat confirm,tol tak?Aku rase aku kena carik jalan untuk membuatkan kerja aku nampak happening supaya takdela aku tersengguk sengguk masa tengah wat keje,tapi aku masih lagi berfikir cemana nak memberi nafas baru kepada keje aku supaya kerja tersebut nampak menarik.......



Puasa

bulan puasa sudah pun tiba.Aku harap pada bulan puasa yang berkat ini aku dapat membersihkan diri aku serta memperbanyakkan amalan ibadah supaya aku dapat pahala yang berlipat kali ganda.Aku juga harap supaya aku dapat puasa full 30 hari macam tahun lepas.Pencapaian terbaik aku pada tahun lepas ialah apabila aku pose time demam2x.Rasa bangga giler haha,tapi time tue rasa seksa sangat.Takpe tula yang akan jadi antara kenangan paling bermakna dalam idup aku nanti =D

2 comments:

nickindajungle said...

selamat berpuasa max...sila pose penuh yer...hik3

maxgamer said...

thx nick,nick pun kalo boleh pose penuh gak taw?hehe

Post a Comment