Wednesday, August 25, 2010

arini.......

Raptai untuk ulangtahun syarikat

tadi aku pergi raptai untuk menyambut ulangtahun syarikat aku bekerja.Nanti akan ada perhimpunan dan aku terpilih untuk menjadi penarik bendera.haha.lawak sungguh.walaupun nampak cam senang,tapi aku agak gementar sebab time raptai ngan perhimpunan sebenar memang lain.Time perhimpunan semua bos bos besar akan turun melihat penarik bendera.Aku dahla cepat gabra.Harap2x semuanya berjalan lancar nanti.Oh lagi satu kiterorg akan dpt kurma percuma sempena ulangtahun kompeni yang 39.Best ker?lu pikirla sendiri haha

Tahap Sentapan terunggul

baru2x ni perasaan aku mudah terusik dan aku tak tahu kenapa.Ia bermula semalam apabila seorang rakan yang tak abes2x nak suruh buat sesuatu yang aku tak suke.Kalau die tak tau aku tak suke takperla.Aku da bagitau die banyak kali yang aku tak suke mende tue,die tak habes2x cakap benda yang sama berulang-ulang kali.Kalau ikutkan hati time tu jugak aku nak blah tinggalkan die,tapi nasib baikla fikiran waras aku berjaya menghalang aku.Lantakla kalau die nak terasa ke hape ke.Penat da nak jage hati orang yang tak tahu menghargai kebaikan kita.Biala die......

Karipap,Murtabak dan GCB

Hampir semua makanan yang sedap time Ramadhan,yang direkomen oleh rakan2ku,aku dah rasa dan semuanya memang sedap belaka.Kalau ade sesape nak rekomen lagi makanan2x yang terbukti sedap dan popular ckp jer ngan aku.Kalo aku minat sure aku akan try punye....

0 comments:

Post a Comment